Vecka 13

Det känns som att tiden går fortare och fortare för varje dag som går. Vill inget annat än att spola tillbaka tiden litegrann, vad sägs som 4 månader? Nej, men jag är ärligt talat jätte nervös inför tävlingen, jag vill verkligen inte komma i mål sist. Är så rädd för att jag ska hamna sist för det skulle kännas som ett ordentligt misslyckande faktiskt Skulle skratta ihjäl mig om det visar sig att jag blir tvungen att spurta i mål jämsides med en gammal hurtig tant eller nåt. Men det här är min första riktiga tävling, visst jag har sprungit lite skoltävlingar när jag var mindre och så men det är inte i närheten av detta. Jag är till och med nervös över vad jag ska äta och ha på mig den dagen. Jag vill inte göra några fel och spräcka allt som jag har kämpat för. Offrade till och med högskoleprovet för att jag skulle göra detta istället. Jag hade redan innan jag började med projektarbetet lovat mig själv att inte ha några förväntningar utan att bara ha som mål att ta mig.. i mål. Men jag ska kämpa, det ska jag, det svär jag på.

Lite senare idag så ska jag hem till kära mormor och spinna lite cykel. Sedan ska jag sätta mig och pilla in de sen tidigare planerade löppassen i min lilla kalender. Jag tror att det blir ut och springa redan imorgon. Har haft en lugn helg utan träning så jag kör på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0