Vecka 10

Jag har verkligen fått en bra känsla i kroppen på sista tiden. Jag behövde nog få åka till Rom och få lite sol på mig. Solljuset är en verkligen en viktig sak för mig och jag behövde verkligen det för att bli pigg och glad igen. Skulle aldrig kunna bo mer norr över än vad jag gör nu!
Allting rullar på bra och träningen går framåt. Jag håller träningsschemat och jag har till och med tränat mer, min mormor har nämligen skaffat en spinningscykeln som jag får använda om jag vill. Och det gör jag gärna! Grym benträning och flåset blir bättre och bättre. Idag så är det bara 1 månad kvar tlll den stora dagen och jag känner mig inte alls stressad faktiskt. Jag har en mer nervös känsla i magen men bara bra nervositet dock!
Som sagt 1 månad kvar, nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0