Veckans köp: Gummiband


Här ser ni en bild på veckans köp; ett stycke gummiband. Vad ska man göra med det då tänker ni säkert? Ja, det finns säkert många användningsområden men jag köpte det för styrketräningens skull. Det är fullkomligen sanslöst kallt ute, som mest var det - 27,5 grader kallt i natt, och då har löpträningen kommit lite på efterkälke. Men tack vare denna extrema kyla så har min lust och motivation för löpningen bara ökat och så fort det blir lite varmare ute så ska jag bege mig ut och S P R I N G A - bokstavligen. Men tills dess så får jag nöja mig med gummibanden och träningscykeln. Jag hade inte så stora förväntningar på gummibanden men har nyss avslutat ett pass med dem och till min stora förvåning så var det jättekul! Man fick med en liten guide på övningar i förpackningen och det var uppskattat! Jag kommer nog att använda dem flera gånger och det är jättebra träning för hela kroppen men på mig så tog dem nog mest på armarna, främst biceps!

xoxo Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0