V 5 Träningsschema

Som ni säkert kommer ihåg så hade jag ett 14 veckor långt träningsschema som jag gick efter och nu har jag lyckats genomföra det. Alltså är schemat slut och jag får planera lite som jag vill nu. Tänkte skriva ut nästkommande veckas träningsschema som börjar med start imorgon. Så här ser det ut.

Imorgon måndag blir det en lätt promenad 30 min.
Tisdag är jag ledig från skolan och då blir det max löpning 45 min.
Onsdag, vila.
Torsdag, skolan börjar inte förrän kl 12 så då blir det morgonpromenix 30 min och lågintensiv löpning på eftermiddagen/kvällen 45 min.
Fredag, Promenad 90 min ett varv runt Fryken.
Lördag, vila.
Söndag, löpning 45 min.

Totalt: 4, 75 timmar :)
Nu får vi hoppas att det håller och att temp. ligger runt 0 grader, då blir jag glad!

Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g ♥

svar: Okej tack :)

2010-01-31 @ 19:47:37
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0