v 4 söndag

Börjar få lite små panik känslor just nu, kylan har nämligen slagit till igen med uppåt 18 minusgrader. Och då är det inte lätt att få till bra löppass utomhus. Skulle behöva komma till ett gym så snart som möjligt om det kommer att fortsätta så här men jag har verkligen inte råd med det. Jag kan inte springa när det är så kallt som det är pga andningen. Jag får blodsmak direkt och det är inte kul! Jag hoppas verkligen att det blir en mildare vecka som kommer annars vet jag inte vad jag ska göra. Startmilen närmar sig med stormsteg bara 2 månader och 11 dagar kvar nu och jag blir bara mer och mer nervös över hurvida jag ska klara det eller inte men vi får hålla tummarna! En sak som är positiv är att jag har beställt nya löparskor från Löplabbet som väntas komma hem på tisdag/onsdag nångång och det ser jag framemot, har egentligen behövt nya skor länge men det är först nu som jag har hittat ett par som passar mig med lätt pronation i steget.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0