v 8 Hemma från Rom

Nu är jag hemma efter en veckas tid i Rom som minst sagt har varit underbar med temperaturer på 15 grader. Vi har gått och sett allt som finns att se i Rom tror jag - Coloseum, Fontana di Trevi, Vatikanen, Peterskyrkan, Palatinen osv. osv. jag är väldigt nöjd med resan som stort och vi hade så himla roligt. Något som inte var lika fullt så kul var när man kom hem och fick se att det ligger en halvmeter med snö på marken. Men som tur är har jag inte dåligt samvete över det för så mycket som vi gick i Rom - så mycket har jag aldrig gått på en vecka! Viktoria, en tjej i min klass, hade med sig sin stegräknare och den stannade på ca 10 000 steg nästan varje dag! Underbart är ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0