Långfredag 100402

Idag är det långfredag och pappa och jag har varit ute och promenerat ute i vårsolen.
Vi tog med hundarna i bilen ut till SISU leden där vi gick i säkert 2 timmar. Det var helt underbart; solen lyste och fåglarna kvittrrade, hundarna lekte för fulla muggar och jag var på bra humör. Det känns att det äntligen är vår nu och påsken brukar vara lite av en milstolpe när det gäller omväxlingen från vinter till vår. Men det var härligt uti skogen, man blir så lugn och harmonisk av all frisk luft. Plus att vi gick nästan 1 mil, då känner man lite extra hurtig.

Annars har det varit en bra dag med lite plugg och en påskmiddag här hemma. Det blev dock ingen träning på grund av den träningvärk som jag känner av från förra träningspasset då jag körde lite blandat kondition/styrka. Så jag är lite öm i kroppen. Ska börja tagga till nu och ladda upp inför loppet som är om 1 vecka!

GLAD PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0