I morgon är det avslutning!

I morgon är det dags för dagen med stort D, dagen som jag har strävat efter under den här tiden, mitt mål med det här projektarbetet är till ända. Lite vemodigt är det men jag ser ändå fram emot det. Jag är såklart sk*t nervös men det här trodde jag aldrig om mig att jag skulle ge mig in på. Även om jag inte skulle göra så himla bra ifrån mig i morgon så har jag i alla fall försökt och gjort mitt bästa. Jag har haft många motgångar längs vägen som t.ex. den enormt kalla vintern som har satt många käppar i hjulet (inte bara för mig naturligtvis) och också alla förkyldningar och små skavanker. Jag har som student inte haft råd att gå till gymmet och träna inomhus när det har varit som kallast ute men det är ingenting som jag skäms över, tvärtom, jag kommer när jag väl står där på mållinjen efteråt bland alla superidrottare vara stolt över mig själv. Jag har gjort mitt bästa och that´s it!

Startskottet går i morgon kl 13.00 vid Örebro Universitet och jag kommer att delta i klass 5 km joggning, eftersom man måste tillhöra en klubb/förening för att få delta i 10 km klassen. Men jag deppar inte för det utan det gör mig lite lugnare eftersom det här är min första löptävling någonsin och förhoppningsvis inte den sista. Men vi mjukstartar lite tycker jag...

Jag kommer att lägga ut resultatslistan i en länk här på bloggen så att ni får se hur det gick. Och såklart så ska jag försöka ta med kameran så att jag kan lägga ut lite bilder här i efterhand. Sedan är det bara att skriva klart mitt projektarbete...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0