Vecka 40...


Mål för veckan:

*Hålla mig frisk! Det börjar bli riktigt kyligt ute nu på eftermiddagarna och kvällarna. Måste sätta på mig understället nu känner jag. Det är ju frost ute nu på cykeln på mornarna.
*Hålla igen på sötsakerna och begränsa mig till en max två gånger i veckan!
*Klara av veckans träning som planerat.

Det kommer bli tre konditionspass denna vecka.
Idag, tisdag: 10 min gång, 4x4 min/1 min löpning/gång.
Torsdag: Då ska klassen i Hälsopedagogik ut till Mariebergsskogen och vandra. Det ser jag framemot, samling kl 8.30 och vi kommer förmodligen vara ute till kl. 11. Härligt!
Fredag: 10 min gång, 4x4 min/1 min löpning/gång.
Söndag: 12 min gång, 3x4 min/2 min löpning/gång.

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0