Vecka 37...

Ny vecka och en förhoppningsvis nystart.
 Jag måste vara ärlig och säga att veckans träning inte gick så bra. Jag sprang mina 8 km i onsdags, men sen har det inte blivit så mycket mer. Men jag måste få skylla på vädret, för det har fullkomligt öst ner regn under veckan. Och jag hatar att springa i regn och motvind, då är det inte kul, och träning ska ju vara kul!
Men ska försöka få lite mer gjort nu till veckan. Mina planer ser ut så här:

Måndag: Idag tog jag faktiskt en riktig långpromenad på höjda (ett joggingspår i Kil som ligger uppe vid orienteringsklubben Kils OK) med Roxette.

Tisdag: LÖPNING med ett stort L! 8 km minst!

Onsdag: Vila ska dessutom på lite mys med vänner.

Torsdag: Intervaller 4 km på höjda.

Fredag: Vila.

Lördag: Kristinehamn, kolla på valpar :)

Söndag: Löpning igen, vi får se hur långt det blir.

Löpning 3 ggr/veckan tror jag är lagom just nu. Men jag har även lagt i lite vilodagar imellanåt. Jag måste även tänka på vad jag äter, utan bra mat så kan man inte göra bra i från sig vare sig i skolan eller på träning... Ciao /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0