Onsdag...

Hej bloggen!

Sitter i skolan och väntar på dagens sista lektion. Jag längtar tills jag får åka hem och sätta på mig träningskläderna och ge mig ut i skogen. Ja, det är faktiskt sant. Efter måndagens joggingtur som gick förvånansvärt bra så har jag fått mersmak på det! Nu har jag börjat fått upp konditionen litegrann och känner att jag kan springa utan att behöva stanna efter några hundra meter. Så där jättefort går det inte som sagt men känslan har jag definitivt hittat. Nu gäller det bara att bibehålla den!
Det enda negativa jag har att komma med är att jag måste försöka hitta nya löpspår för mina knän klarar inte av att springa på asfalt. Det är hårt och knäna tar stryk utav det. Skogen är inte den bästa platsen att springa på pga alla stenar, små hål och annat. Men än så länge går det bra att springa vid sidan om!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0