En glad nyhet + vecka 38 träning

Igår var jag i Kristinehamn och kollade på Jack Russell valpar. Och gissa vad, jag har lagt handpenning på en tik(!) och om lite drygt tre veckor så får jag åka och hämta hem henne.
Jag är så himla glad just nu för att pappa godkände henne. Hela familjen måste tycka att det är okej annars går det inte. Jack Russell hundar är väldigt energiska djur som kräver mycket aktivitet och som inte tycker om att ligga still för mycket. Det är verkligen en hund som passar mig som handen i handsken!  Jag ser framemot och få ta ut henne på en joggingtur i skogen, men det får nog vänta lite tills hon blir äldre, än så länge är hon bara en månad gammal. SÖTNOS!!! Matte längtar efter dig Thea <3

Veckans träning:

LÖPNING: Måndag, onsdag och lördag. 1 gång: 30 min lugn jogg. 2 gånger: 45 mins intervaller.
STYRKETRÄNING: Torsdag.
PROMENAD: I stort sett varje dag med Roxette.

Mål för veckan:
* Att kunna jogga hela 30 minuters rundan utan att behöva gå någon längre bit. Men brukar kunna springa 4½-5 km på den tiden, men nu ska jag kunna springa över 5 km!

Ciao Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0