Vecka 44; höstlov

Vecka 44 är det nu och jag har egentligen höstlov men bara för det så tro inte att jag skippar träningen.
Nej, det är ju nu man har lite extra tid för kvalités träning.

Veckan som gick kändes väldigt bra! Jag fick mycket gjort b.la så har jag skickat in projektplanen och anmält mig till Startmilen 2010, vilket känns jättekul. Konditionsträningen har också gått bra och jag går sakta men säkert framåt. Jag är så glad att jag valde det här som mitt projektarbete och förhoppningsvis så kan det hålla i sig även efter inlämningen nästa år.

När jag springer så gör jag det utan någon distansmätare eller annat (stegräknaren använder jag bara ibland när jag vill veta exakta steg under dagen), allt för att slippa stressen över varenda meter som går hit eller dit. Att istället lyssna på kroppens egna signaler är mycket bättre enligt mig.

Denna vecka är det tre konditionspass som står på schemat:
TIS: 3x1/9 gång/löpning
TORS: 3x2/8 gång/löpning
LÖR: 2x1/14 gång/löpning

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0