Vecka 41...

Hej! Äntligen är veckan som jag har längtat så mycket efter här!

Imorgon så ska jag hämta min lilla valp Thea och som ni förstår så kommer jag inte att ha så mycket tid för annat än henne och skolan. Träningen kommer att bli lite lidande men jag ska ändå försöka mig på att hålla schemat någorlunda bra iallafall. Det är ju inte precis så att jag kommer att röra mindre nu när jag skaffar hund, tvärtom. Men just i början så måste Thea få lite tid på sig och vänja sig vid sin nya hemmamiljö och då kan jag inte åka till gymmet precis.

Utvärdering av veckan som gått: En helt okej vecka tycker jag själv. Varken mer eller mindre. Jag har hållit planeringen och känner mig lite smått duktig om jag får säga det själv. Men saker kan ju alltid bli bättre, så som min hastighet - jag verkligen kryper fram i snigeltakt känns det som men jag går ju inte längre. Så det är väl bra antar jag. Min inspiration är väl inte på topp just nu, men tänker prova på att springa backintervaller efter ett tips från en kompis. Hur det går får vi se.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0