Changing plans...

Efter noga överväganden har jag beslutat mig för att ändra valet av tävling.
Jag ska springa Startmilen i Örebro nästa år i april istället för Göteborgsvarvet. Orsaken är det tidiga inlämningsdatumet som begränsar mitt val av tävling. Göteborgsvarvet är ju som bekant i slutet på maj och det är nästan en månad över tiden då projektarbetet ska vara inlämnat. Dessutom är Örebro närmare från Karlstad och det är ju ett plus!
Även om detta kan ses som negativt så är jag ganska nöjd ändå.

p.s Ikväll blir det att ta det lugnt hemma, har nämligen träningsvärk i ljumskarna (av alla ställen?!) och det brukar jag inte få. Men slarvade lite med strechingen igår så jag får skylla mig själv. Morgondagen får jag ta en promenad för att försöka bli av med den!

Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0