Vecka 48; Sjukveckan

Den här veckan blev inte riktigt som planerat, är nämligen sjukling. Mina symptom är lite konstiga tycker jag. Lyssna på det här; 38 grader i feber (inte så där jättehögt men ändå jobbigt), förkyld, snuva, muskelvärk och ont i ryggen. Vet inte om jag har dragit på mig det här själv genom för lite kläder utomhus eller om det är någon som har smittat mig men det är inte mycket jag kan göra åt det. Mitt immunförsvar är verkligen inte det bästa! Får kurera mig med thé och alvedon :) Fast jag måste tillägga att jag går i skolan trots det och det kanske inte är det smartaste men jag vill inte missa något mer i skolan nu. 
Det är verkligen inte kul att vara sjuk men så är det ibland och jag måste verkligen lyssna på kroppen och därmed ställa in veckans träning. Om jag med all sannolikhet blir frisk till helgen så kanske jag tar mig en powerwalk men mer än så blir det inte den här veckan. Jag får se till att bli frisk ordentligt och sedan kan jag jogga hur mycket jag vill. Jag har varit med om så många gånger att jag varit sjuk och sedan efter tag gett mig ut och joggat, fastän jag inte är helt 100 % frisk och jag vet att sådant straffar sig alltid. Då är man sjuk en vecka extra istället.

/S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0