Vecka 46

Utvärdering av veckan som gått: Förra veckan var ett ord: seg, segare, SEGAST. Jag hade vid veckans början stora förhoppningar på att jag skulle klara träningen. Men det blev lite träning pö om pö. Ingen större struktur över det hela, blev överöst med läxor och prov. Dessutom var vädret inte den bästa heller, ösregn nästan hela veckan.  Motivationen var nog inte på topp när jag väl var ute och sprang, men men "all days cannot always be good ones". Huvudsaken är att jag joggade 2 gånger av 4 möjliga. Men det är bättre än ingenting! Och dessutom sprang jag backintervaller (höll på att glömma det!?) igår, visserligen bara 3 gånger upp och 3 gånger ner. Men det är inte vilken backe som helst utan Kils mördarbacke, Stenåsenbacken.

Veckans träning:

30 min löpning
15 min löpning/3min gång/12 min löpning
30 min löpning

Har inte riktigt vant mig vid 30 minuter. Jag menar 30 MINUTER?! Det är ju en halvtimma!! Haha, jag kunde ju
knappt springa i 10 minuter för några veckor sedan. Tiden går verkligen fort. Snart är det ju jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0