Vecka 45

Enligt träningsschemat är jag nu inne på vecka 7, alltså har det snart gått halva tiden. Det betyder att det hela kommer att ta slut i december månad vilket inte stämmer eftersom tävlingen är i april. Så då undrar ni säkert vad jag ska göra då resten av tiden?
Jo, de sista tre månaderna kommer jag bara att försöka pressa ner tiderna mer och mer till max för då har jag beräknat att ska jag kunna springa 5 km.
Lite läskigt är det faktiskt men mitt mål är att jag ska kunna springa 5 km utan vila något alls efter träningsschemat slut.

Veckans träning är tuff, väldigt tuff men jag ger mig fan på att jag ska klara det:
TIS: 15 löpning/ 3 gång/ 12 löpning
TORS: 20 löpning 2 gång/ 8 löpning
LÖR: 15 löpning/ 3 gång / 12 löpning
SÖN: 20 löpning/ 2 gång/ 8 löpning

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0