Vecka 51

Julen närmar sig med stormsteg nu, bara lite drygt en vecka kvar. Jag vet nte riktigt om jag ser framemot det om jag ska vara helt ärlig. 
Visst, sällskapet och den fina och mysiga stämningen älskar jag, men det är en sak som jag bävar inför.
Nämligen julgodiset, ja tänk bara på alla dessa Aladdin askar, skumtomtar och wienernougat, det är nästan så att jag får kväljningar bara jag tänker på det. Det kan vara hur gott som helt med något litet men känner jag mig själv rätt bra så vet jag att jag kommer att vräka i mig. Och det är något jag verkligen inte vill nu när jag har tappat sötsuget någorlunda bra iallafall. Jag får be mamma att förbjuda mig när jag väl frågar om jag får ta, haha. Nåväl tillbaka till träningen nu. Jag sitter i skrivande stund med träningsvärk i kroppen, hade styrketräning i måndags men jag kände inte av det förrän igår så det blev en löptur i måndagskväll iallafall. Jag skippar med andra ord dagens träning och hoppas på bättre känsla i kroppen tills imorgon istället. 
Åh just det, vi har fått snö, det började redan snöa i helgen men nu så ligger det ett ganska tjockt lager med snö på marken. Visserliggen inte där jag springer som tur är men jag skulle önska att de kunde sanda vägar litegrann, det är glashalt här ute.

Veckans träningsupplägg ser ut så här:

MÅN: 30 min löpning i lättkuperad terräng
TORS: 30 min löpning inkl 4-5 konditionslopp
LÖR: Långpromenad i skogen utanför Bjällerud med pappa och hundarna
SÖN: 40 min löpning

/S


Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g ♥

svar: haha BRA gissat, du är länkad ;D

2009-12-25 @ 15:40:59
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: L i n n e a s b l o g g ♥

svar: Hihi tror du? Det får du veta senare... ;)

2009-12-29 @ 19:37:00
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0