Vecka 50

Veckans träning (4 pass i veckan!!!)

Mån: idag redan gjort. 30 min löpning
Ons: 30 min i lätt kuperad terräng, i mitt fall med uppförs- och nedförsbackar. Alldeles för mörkt för att springa i skogen.
Fre: 30 min löpning i inkl 4-5 koordinationslopp
Sön: 35 löpning

En sak som jag kom och tänka på idag när jag var ute och sprang är hur många roliga ideer och tankar man kommer på när man är ute i löpspåret. Men när man är hemma igen så är alla dem tankarna borta och man har ingen aning vad man tänkte på. Har det med avslappningen att göra? Det tror jag, hjärnan kopplar bort stress tankar så som plugg och jobb och allt vad det kan vara för en stund och tänker på något roligt istället.
 Det är en av de saker som jag verkligen uppskattar med löpningen

Veckans träning är väldigt tuff och jag vet inte hur jag ska klara det men jag får göra mitt bästa helt enkelt. Mer kan man inte begära och isåfall får jag skylla mig själv att jag valde det här schemat. Men det är ju det jag inte gör men jag skäms inte för att vissa att jag inte klarar vissa saker. Men jag får ha tålamod med min kondition och ork, jag vill inte slita ut mig psykiskt och därför försöker jag tänka så positiva tankar som möjligt i denna mörka årstid.

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

vad roligt med mycket träning :D

Ha en underbar fredag!

2009-12-11 @ 07:15:06
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0