Vecka 49

Efter förra veckans sjukdagar så bestämde jag mig för att ge mig ut och springa i måndags. Efter ombyte till löparkläder som för den delen tar en halvtimme bara att trä på löpartighten tar en kvart känns det som så gick jag ut. Och knappt efter en fem minuter så kände jag att kylan skulle få mig att ge upp. Och det gjorde den också, mina andningsvägar skrek rent ut sagt efter värme! Riktigt plågsamt och efter en sjukvecka så kunde jag inte fortsätta och gick hem och satte mig på spinningscykeln istället. 25 minuter och 4 km långt pass blev det, inte mycket till världen men jag blev så besviken över att inte få springa ute. Måste köpa en värmeväxlare på apoteket. 

Veckans träningsschema ser ut så här:

ONS: 30 minuter i lätt kuperad terräng  done

FRE: 30 minuter löpning

SÖN: 30 minuter i lätt kuperad terräng




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0