Vecka 36...

Nu har jag planerat inför träningsveckan som kommer. Schemat ser ut som följer:

Måndag: Vilodag. Det är viktigt att vila mellan varven för att kroppen ska hinna återhämta sig men också för att jag inte ska tröttna. Men hundpromenad blir det ju såklart.

Tisdag: Löpning 8 km runt Fryken.

Onsdag:  Promenad 5 km, styrketräning armar+axlar.

Torsdag: Vilodag.

Fredag: Löpning, intervaller runt Fryken 8 km.

Lördag:  Promenad, lite lågintensiv spinning 30 min.

Söndag: Vilodag ev. långpromenad och svampplockning vid Bjällerud med pappa.

Så hade jag tänkt det men det blir säkert lite ändringar här och där, men just nu tycker jag att det är viktigt att inte gå ut för hårt. Men jag har ändå fått en bra blandning av träning tycker jag. Ska bli spännande och se hur det går.

Hörs till slutet av veckan! /Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0