Vecka 35...

Veckans träning:
Måndag: 3 km jogging i skogen.
Tisdag: Styrketräning på Trekå, ett gym i Kil.
Onsdag: Långpromenad  ca 1 mil
Fredag: Morgonlöptur ca 5 km, tid 35 min

Mål till nästa vecka: Jag är medveten om att Göteborgsvarvet är 2 mil(!) och att jag måste börja träna längre distanser snart för att bygga upp grundkonditionen. Men om man bortser från det så är jag väl i medelform när det gäller att springa fort på kortare distanser. Just nu känner jag mig rätt seg och flåset är inte helt på topp. Men antar att det är så här i början om man inte är helt van. Känns som om det kommer att bli som det brukar, man tränar som en tok och det kanske håller en vecka eller två och sen tröttnar man. Men jag har bestämt mig! Jag ska fan klara det här!

Och förresten så har jag tagit kontakt med Petra Axlund, som jobbar som personlig tränare via www.swedishstrenght.com Jag hoppas att hon kan ge mig råd.

Trevlig helg! / Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0